مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 19:552021-11-12اقتصادي

برداشتن موانع واحدهای تولیدی با ارائه تسهیلات بانکی 


بانک ها به عنوان یکی از بخش های تامین مالی اقتصاد کشور نقش مهمی در جهت حمایت از بنگاه های تولید دارند، برهمین اساس بانک ایران زمین طی سال های اخیر بسیاری از منابع خود را به امر حمایت از تولید تخصیص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک یکی از مباحثی که امروزه باید مورد توجه و حمایت اساسی قرار گیرد موضوع شرکت ‎ها و واحدهای تولیدی است که متاسفانه به دلیل شرایط نامطلوب اقتصادی و شیوع ویروس کرونا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند تا جاییکه برخی از این واحدها به دلیل نبود حمایت مسئولان و تسهیلات بانکی با موانع زیادی برای رسیدن به اهداف خود هستند.

از آنجا که رهبر انقلاب سال جاری را پشتیبانی از تولید و مانع زدایی و جهش تولید نامگذاری کردند این ضرورت را می طلبد که مسئولان و بانک های کشور در این خصوص آستین بالا زده و از تولید داخلی حمایت کنند.

در همین راستا سجاد سلیمانی کارشناس بانکی در گفتگوبا خبرنگار تابناک گفت: تحقق راهبرد جهش تولید و مانع زدایی و پشتیبانی، نیازمند فراهم کردن مقدمات و شرایط متنوعی است تا از این طریق بتوان به بنگاه های تولیدی کمک کرد.

وی تصریح کرد: رفع موانع سرمایه گذاری و بهبود محیط کسب وکار بخش خصوصی و نیز دستیابی به رشد اقتصادی مطلوب و جهش در تولید کالا و رشد صادرات با حمایت از فعالان اقتصادی و تسهیل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشتن موانع واحدهای تولیدی با ارائه تسهیلات بانکی 

برداشتن موانع واحدهای تولیدی با ارائه تسهیلات بانکی